Tuesday 3 January 2012

Lebih Masa, lebih wang lebih berkualiti

Tak teringin ker kite ade lebih masa untuk bersama keluarga, lebih masa untuk org tersayang lebih masa untuk segalanya terutama ibadah kite. Sekarang ni kite selalu habiskan masa dengan kerja dan kerja dan kerja. Kerja masuk kul 8 balik kul 5 petang. Tu yang bekerja diopis kalau tak mahu 12 jam sehari keje. So masa tu kite habiskan banyak kat tempat keje. So camner kite nak adekan masa bersama keluarga kite. balik umah jer anak dah tido. Tapi tu lah makan gaji ni gaji setakat tu gak rajin macam mane pun tetap macam tu. So macam mana kite nak solve kan masalah ni.

 Ada macam2 cara actually. cara yang paling berkesan dan paling bagus adalah berniaga. Bila sebut pasal meniaga rama yang tak suka ramai yang tak tahu nak meniaga apa. Ulam pun macam tu gak. Akhirnya ulam dah start meniaga sekarang ulam join syrikat Fusionexcel dimana barangan/produk dia mmg the best. Pastu dengan plan perniagaan yang ditunjukan mmg betul2 membantu. Setakat ni bulanan 2K dalam tangan. Alhamdulilah Syukur sangat2.

Oleh itu Ulam  kongsi dengan kawan2 kat luar sana bagi membina kehidupan yang lebih kualiti. Bagi yang ingin memulakan dan mengubah kehidupan boleh email kepada ulam insyAllah ulam akan bantu yang mana patut coz peluang ni datang hnaya sekali takkan datang berkali kali. Email ke ulampendant@gmail.com atau call/sms ulam di 010-4004847. InsyAllah ulam akan bantu.

Sekian Untuk hari ini

No comments:

Post a Comment